Linguistically Speaking

Chriedschiböimdschi

Es paar Tips: uf
www.dialekt.ch
hätts Hörbiispiil vo verschiedene Schwiizerdialekt - zwar nid unbedingt vo unmittelbarem Lernnutze (weiss nid öb dis/oies Prüefigsthema au i die Richtig gaht), aber doch sehr interessant und unterhaltsam. Mini (bisherige) Lieblingsusschnitt sind: Für wiiteri Dialekt häts det au en Link (mer brucht en Real Player):
Deutsche Mundart Tonbeispiele der Uni Marburg

Au interessant findi usserdem s
International Dialects of English Archive
(Hörbiispil vo Englische Dialekt und Akzent (!) weltwiit)

und s
Sound Archive of the British Isles
vom BBC
silja (guest) - 1. Jan, 09:43

Na welle säge:
Barbara, was sind eigentli dini English Linguistics Themene jetzt?
Und Daniela: Bisch du eigentli au am 'Liz-Läse'? Wenn ja, i welli Richtige?
Es guets Nois a alli!!!

barbara... - 1. Jan, 22:01

ou es guets nöis a aui!! (i hoffe, du hesch nid auzu heiss, silja - 45° z sydney heist sogar bi üs id nachrichte gschafft!)
mini linguistik-theme si diachron 'the spread of english' und synchron kognitivi metapheretheorie.
luege mir aber d links trotzdäm gärn a, finde das mega spannend (und lustig :-))
(ab nächst wuche bini wider da und hopefully blogging!)

Daniela (guest) - 2. Jan, 10:49

Ebenfalls alles gute für's neue Jahr!

Vom "Liz-lesen" bin ich noch ziemlich entfernt. Wenn alles nach Plan geht, werde ich in etwa einem Jahr mit meiner Lizarbeit beginnen. Feministische Linguistik schaue ich mir grad etwas an, weil ich bei der ROSA (Zeitschrift für Geschlechterforschung der Uni Zürich) in der Redaktion bin und wir in der nächsten Ausgabe das Thema "Sprache" haben. Ist aber (momentan) mehr Hobby als Studium, drum kann ich mir leider nicht so viel Zeit dafür nehmen. Studieren tu ich übrigens Anglistik, Computerlinguistik und Geschichte (und besuche immer wieder Veranstaltungen zu Geschlechterforschung, die ich mir nirgends anrechnen lassen kann...)

barbara... - 5. Jan, 14:57

ha mi grad mitem sound archive of the british isles amüsiert, isch mega cool! wett ja nöchst summer uf grossbritannie, und cha so uswähle, wos dr mire meinig na schönst akzänt het :-) (no kes resultat...)

 
Cartoons
Deutsche Literatur
Dialectology
Discourse Analysis
Entertainment
Feministische Linguistik
Global English
Highlight Quotes
Images
Links
Metaphor Theory
Narrative Theory
Nobel Prize Laureates
Pidgins & Creoles
Poems
Teaching
Profil
Logout
Subscribe Weblog